Weboldalunk cookie-kat ("sütiket") használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Szolgáltatásaink igénybevételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információk: ADATVÉDELMI NYILATKOZATUNKBAN Elfogagom
Menü

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

1. BEVEZETÉS

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a www.legbolt.hu weboldalon (a továbbiakban: honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: MEGRENDELŐ) általi használatának feltételeit. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. A MEGRENDELŐ a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

2. A SZOLGÁLTATÓ

Cégnév:

MEDFOUR Informatikai és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Cég rövid neve: MedFour Kft.

Székhely:

9300 Csorna, Thököly út 40.

Cégjegyzékszám:

08 09 028603 

Adószám:

12283350-2-08

Cégbíróság megnevezése:

Győri Törvényszék Cégbírósága

Elérhetőség:

info@medfour.hu

Adatkezelési Nyilvántartási szám:

NAIH-126778/2017

Központi telefonszám:

06.96.593.345

Központi Fax:

06.96.593.346

   

Alapítva:

1997.07.09

Számlavezető pénzintézet: Raiffeisen Bank Zrt

Számlaszám: 12093001-01360122-00100000

E-mail cím: info@medfour.hu

A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-SZOLGÁLTATÓ neve: ShopRenter.hu Kft.
A tárhely-SZOLGÁLTATÓ címe: 4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304.
A tárhely-SZOLGÁLTATÓ e-mail címe: info@shoprenter.hu
A tárhely-SZOLGÁLTATÓ weboldala: www.shoprenter.hu

 

Telefonszámok:

üzlet munkaidőben: +36.96.593.345,

ügyfélszolgálat, tanácsadás: +36.20.9829.351; +36.20.5603.605

 

3. A honlapon folytatott tevékenység

Jelen honlapon a MedFour Kft. kiskereskedelmi tevékenységet végez, melynek tárgya, kézi szerszám, elektromos kisgép, műhely felszerelés, javítási segéd- és vegyianyagok, forrasztás és javítás technikai felszerelések, szerszámok, kompresszorok, sűrített levegős berendezések. Termékeinket megtekinthetik, vagy a megrendelést személyesen átvehetik üzletünkben Csorna, Thököly u. 40 alatti szaküzletünkben, vagy kiszállítjuk országosan futárszolgálattal.

Cégünk a WORTHINGTON CREYSSENSAC kompresszorgyártó hivatalos magyarországi képviselője, szakszervize és logisztika központja. A MedFour Kft hivatalos képviselője és szakszervize a REMEZA, COMPRAG, IKS, CONTRACOR gyártók termékeinek Magyarországon.
Forgalmazunk EXTOL, FORTUM, HERON, YATO, METABO, AIRKO, MAPO, GULF termékeket.

4. Felhasználási feltételek

4.1. Felelősség

A MEGRENDELŐ a honlapot kizárólag saját kockázatára használhatja, és a használat során felmerülő vagyoni vagy nem vagyoni kárért a szándékosan, súlyos gondatlanságból, vagy bűncselekmény következtében okozott, továbbá az életet, testi épséget megkárosító szerződésszegésért nem teheti felelőssé SZOLGÁLTATÓt.

A honlapon a MEGRENDELŐ által végzett magatartásért az üzemeltető semmilyen módon nem vonható felelősségre, a honlapot MEGRENDELŐ minden esetben szabad akaratából, és kifejezett szándéka szerint látogatja, veszi igénybe szolgáltatásait.

MEGRENDELŐ köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személynek jogait, vagy a jogszabályokat, sem közvetlenül, sem közvetve ne sértse.

A MEGRENDELŐ által a honlap használata során elérhetővé vált adatokat és tartalmakat a SZOLGÁLTATÓ jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzé tett tartalmak tekintetében a SZOLGÁLTATÓ jogosult, de nem köteles jogellenes magatartás folytatására utaló jeleket keresni, és ezekért felelősséget nem vállal.

4.2. Szerzői jogok

A honlap teljes egésze, így minden azon megjelenő tartalom (szövegek, képek, grafikai elemek, színek, márkanevek, stb...) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra, vagy további felhasználásra másolni, módosítani, terjeszteni tilos! Minden a honlapon és egyéb megjelenési formákban kiadott, vagy megjelenő, más tényleges vagy szellemi tulajdonát képező műszaki, technikai adat, kép, szöveg, logó, szín használatára a MedFour Kft. a jogtulajdonostól használati engedéllyel rendelkezik. Bármely, a honlapon vagy a MedFour Kft. által kiadott nyomtatott, írott stb. kiadványon, más által üzemeltetett honlapokon vagy más által kiadott anyagokon a MedFour Kft. vagy legbolt eredet megjelöléssel megjelenő tartalmat csak a MedFour Kft. előzetes és írásos beleegyezésével lehet másolni, terjeszteni, felhasználni. Engedély nélküli felhasználás, terjesztés minden esetben jogi eljárást von maga után!

 

5. A honlapon történő vásárlás

5.1. Megrendelés folyamata

A honlap termékbemutatási, megismerési, és online megrendelési lehetőséget biztosít a MEGRENDELŐk számára. A honlapon a MEGRENDELŐ menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg. Az Akciós termékek kategóriájában az áruházban kapható összes akciós termék megtalálható. Minden terméknél külön-külön szerepel az akció kezdeti és lejárati dátuma, vagy a kezdeti dátum és a készlet erejéig megjelölés.

A kategória nevére kattintva a benne szereplő termékek listája látható. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek felett és alatt lévő oldalszámok segítségével lehet lapozni. A termék listáról a részletes termék oldal a termék nevére klikkelve érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról, elérhetőségéről.

A honlapon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő termék-találatok a kategóriákhoz hasonlóan listában jelennek meg.

A választott termék a kosár gomb segítségével helyezhető a kosárba, a gomb mellett a szükséges darabszám beállítható. A MEGRENDELŐ a kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével bármikor a vásárlás folyamán ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. A Kosár ürítése gomb segítségével lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. A MEGRENDELŐ a Megrendelés gombra klikkelve folytathatja a vásárlási folyamatot. Második lépésként lehetőség van belépésre, regisztrációra, és ezt követő vásárlásra.

Minimális kosár érték: bruttó 2500 Ft, tehát a vásárlás összértékének a 2500 Ft-ot meg kell haladnia

A regisztráció, és az azzal való vásárlás esetén az alábbi adatokat kell a MEGRENDELŐnak megadnia: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási név és cím, valamint, ha ettől eltérő a szállítási név és cím, szükséges esetben és céges vásárlások esetén adószám. Regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A sikeres regisztrációról a MEGRENDELŐ e-mailben, és a honlapon tájékozódhat. A MEGRENDELŐ a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a SZOLGÁLTATÓtól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a MEGRENDELŐ felelős. A MEGRENDELŐ felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles a SZOLGÁLTATÓnak bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. Amennyiben a MEGRENDELŐ korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folytatható.

A megrendelés következő lépéseként a MEGRENDELŐnak ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot. A MEGRENDELŐ egy összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt termékeket, azok mennyiségét. Adatbeviteli hibák esetén javíthat a megadott adatokon. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés elküldése gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni azt a SZOLGÁLTATÓ felé.

Megrendelési szándéktól függetlenül a MEGRENDELŐ a belépést a Vásárló Belépés menüpont segítségével végezheti el. Belépés után megjelenik egy Adatok módosítása menüpont, ahol a regisztráció során megadott adatait tudja módosítani, valamint a leadott megrendelésének adatait, és állapotát követheti nyomon.

Fizetési lehetőségek a honlapon: kiszállítás esetén előre utalás, vagy utánvét, személyes átvétel az üzletünkben esetén, előre utalás, készpénz, vagy bankkártya. Adott esetekben és meghatározott feltételek mellett (tartós kapcsolat, folyamatos vásárlás) SZOLGÁLTATÓ halasztott fizetési módot is megadhat, de bármilyen mértékű késedelmes fizetés vagy fizetés elmaradás esetén ezt a lehetőséget a vásárlótól azonnal megvonja.

Bankkártyás fizetési lehetőséget SZOLGÁLTATÓ csak személyes vásárlásnál biztosít, online fizetési lehetőség a webshopon keresztül nincs, de az előre utalás lehetősége adott.

Előre utalás választásánál a SZOLGÁLTATÓ csomag összeállítása után a valós számla szkennelt képét küldi el elektronikusan, az utalás beérkezése után indítja a szállítmányt. Az utalás megtörténtéről az elektronikus banki igazolás csak tájékoztató jellegűnek tekinthető, SZOLGÁLTATÓ felé az utalás megtörténtének bizonyítására nem elegendő. A folyamat alakulásáról megrendelő értesítő elektronikus leveleket, igény esetén telefonos tájékoztatást kap.

Ha a vásárlást valamilyen okból meg kell szakítania, a kosár elmenthető későbbi vásárláshoz.

Lehetőség van a megrendeléshez külön számlázási és szállítási cím megadására, de kiszállítást SZOLGÁLTATÓ csak belföldön végez. Ha a számla és az áru küldését nem egy csomagban, hanem külön címre kéri a megrendelő, akkor a csomag kiszállításának árán kívül a postai ajánlott levél küldeményt 900 Ft bruttó áron küldi a SZOLGÁLTATÓ.

Amennyiben ugyanazon vásárlótól több megrendelés is érkezik, a feldolgozás alatt azok automatikusan nem vonódnak össze, így ha azok összevonását kéri MEGRENDELŐ, akkor azt külön a megrendeléshez fűzött megjegyzésben, vegy egyéb írott formában jeleznie kell SZOLGÁLTATÓ felé.

 

5.2. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A SZOLGÁLTATÓ a MEGRENDELŐ felé 48 órán belül visszaigazolást ad. Ha a MEGRENDELŐ nem kapja ezt meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a MEGRENDELŐ mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(-ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a MEGRENDELŐ rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

5.3. A szerződés létrejötte

A szerződés megkötésére csak magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak az irányadók. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

A szerződés a megrendelés tényének automatikus visszaigazolás megérkezésével még nem jön létre, csak a SZOLGÁLTATÓ által küldött első visszaigazolással, melyben tájékoztatja a Megrendelőt a megrendelése feldolgozásának megkezdéséről, állapotáról.

5.4. A szerződés iktatása

A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a SZOLGÁLTATÓ azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

5.5. Számla

A SZOLGÁLTATÓ csak gépi, papíralapú számlát állít ki.

A számlát a vásárlással egy időben, személyes vásárlásnál helyben, futárral való kiszállításnál a szállító levélhez mellékelten bocsátja a MEGRENDELŐ rendelkezésére.

A SZOLGÁLTATÓ elektronikus számlát nem állít ki.

Ha a MEGRENDELŐ egyes tételekről külön számlát szeretne kérni, akkor vagy külön kell azokat megrendelnie vagy egyedi megállapodás szerint van lehetőség a külön számlázásra. Ekkor a kérelmet vagy az online megrendelés megjegyzés rovatában vagy külön e-mailben kell egyeztetni.

 

5.6. Fizetés

5.6.1. Előre utalás

SZOLGÁLTATÓ kiállítja a számlát és ezt elektronikus úton megküldi MEGRENDELŐnek, fontos, hogy a MEGRENDELŐ csak ezen számla alapján utaljon. Amennyiben MEGRENDELŐ számla kiállítás nélkül utalt előre, és később bármilyen okból teljes vagy részleges visszautalásra kerül sor, az ebből eredő költséget a MEGRENDELŐ köteles viselni.

5.6.2. Utánvét

Futárral való kiszállításnál SZOLGÁLTATÓ utánvételes számlát állít ki, melyet a csomag szállítóleveléhez mellékel, azt MEGRENDELŐ a csomag átvételekor a futárnak fizeti. A kifizetés bizonylata a futár által kiállított és aláírt szállító levél azon része, am ely MEGRENDELŐ-nél marad. A számla a csomag kibontása nélkül is hozzáférhető, az még a csomag átvétele előtt ellenőrizhető.

5.6.3. Készpénzzel a helyszínen

Üzletünkben készpénzes fizetéssel vagy bankkártyával is vásárolhat. Bankkártyás fizetésnél minden általánosan használt bankkártyát elfogadunk.

  5.6.4. Halasztott fizetés

Halasztott fizetési lehetőség csak egyedi elbírálás szerint lehetséges, és minden esetben a SZOLGÁLTATÓ és megrendelő előzetes szóbeli vagy írásbeli megegyezése szerint történik. Bizalom megrendülése esetén bármikor, akár szóban, akár írásban visszavonhatja a SZOLGÁLTATÓ. SZOLGÁLTATÓ fenntartja a jogot, hogy az egyedi fizetési lehetőséget megrendelőtől megvonja, ha a fizetendő díj nem érkezik be időben SZOLGÁLTATÓ számlájára. Késedelmes fizetés esetén SZOLGÁLTATÓ figyelmeztetést küld, és a harmadik figyelmeztetés határidöjének lejárta után a be nem érkezett összeg behajtását automatikusan behajtó cégnek adja át, vagy fizetési meghagyást bocsájttat ki.

5.7. Átvételi lehetőségek, Szállítás

5.7.1. Csomagpont futárszolgálat

Kiszállító partnerünk a Csomagpont futárszolgálat. Más módon csomagot csak MEGRENDELŐ kifejezett kérésére adunk fel, ebben az esetben a honlapon meghirdetett áraink nem érvényesek, előzetes kalkuláció és árajánlat szerint történik, ezekért a csomagokért felelősséget nem tudunk vállalni.

Kiszállításra általában munkanapokon hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között, praktikusan munkaidőben van lehetőség.

A MEGRENDELŐ megadhatja a munkahelyének címét is, ha hétköznap nem tartózkodik a regisztráció során megadott címen, a kiszállítási cím szabadon megadható a számlázási címtől eltérően is.

A csomag aktuális helyzetéről SZOLGÁLTATÓ, automata elektronikus levélben ad tájékoztatást. SZOLGÁLTATÓ értesítést csak MEGRENDELŐ kifejezett kérésére küld.

Abban az esetben, ha a futár a megadott címen nem talál senkit, akkor a megrendelésnél, illetve a regisztrációnál megadott telefonszámon a Megrendelőt felhívja és egyeztet vele, ha ezt nem sikerül megtennie, akkor a következő munkanapon a kiszállítást megint megkísérli. Ha ekkor sem sikerül a csomagot átadni, az visszakerül feladóhoz. Ha a kézbesítés a MEGRENDELŐ hibájából nemjött létre, de a kiszállítást újra kéri, akkor SZOLGÁLTATÓ az előző sikertelen, és az újabb kiszállítás árát is kiszámlázza, valamint ragaszkodhat az előre utalásos fizetéshez.

A termék átvételekor a MEGRENDELŐ köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, vagy a terméken, a MEGRENDELŐ kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a MEGRENDELŐ kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a SZOLGÁLTATÓNAK utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. Természetesen amennyiben később bármilyen probléma felmerül (darabszám vagy termék eltérés) SZOLGÁLTATÓ igyekszik azt orvosolni, de ennek lehetősége ekkor kizárólag SZOLGÁLTATÓ egyedi meglátásán alapszik.

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a SZOLGÁLTATÓ díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a SZOLGÁLTATÓ felelősséget nem vállal!

Szállítási költségek (bruttó):

  • Bruttó 25.400 Ft (nettó 20.000 Ft) megrendelés alatt a szállítási díj bruttó 990 Ft.  
  • Bruttó 25.400 Ft-ot  (nettó 20.000 Ft)  meghaladó rendelés esetén a szállítási díj belföldre díjtalan

SZOLGÁLTATÓ külön utánvét díjat nem számol fel, így a kiszállításnál a fizetési mód a szállítási díjat nem befolyásolja.

Szállítási határidő a futárnak való átadástól 1-3 nap, ami nem azonos a megrendelés SZOLGÁLTATÓ rendszerében való megjelenés időpontjával, de a szállítmány futárnak való átadás tényéről SZOLGÁLTATÓ automatikus elektronikus értesítést küld fogyasztónak a regisztrációnál megott e-mail címére.

A SZOLGÁLTATÓ - eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A SZOLGÁLTATÓ késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a SZOLGÁLTATÓ a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha a SZOLGÁLTATÓ a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

5.7.2. Posta csomag

Postai küldeményt SZOLGÁLTATÓ csak és kizárólag fogyasztó kifejezett kérésére ad fel, és ennek a szállítási díjon felüli költségeit is fogyasztóra terheli úgy, mint csomagolási költség, és a postai kirendeltségre való szállítás költsége. Ennek díja nem azonos a futárszolgálattal való kiszállítás díjával, postai küldemény időben és épségben való megérkezéséért SZOLGÁLTATÓ semmilyen felelősséget nem vállal.

5.7.3. Személyes átvétel

SZOLGÁLTATÓ valós üzletet tart fenn 9300 Csorna, Thököly út 40 alatt, ahol a termékek személyes megtekintésére és megvásárlására, valamint a megrendelések személyes átvételére is lehetőséget biztosít hétköznap 9-17 óráig. Külön megállapodás esetén lehetőség van ettől eltérő átvételi időre is.

 5.8. Megrendelés fenntartása.

SZOLGÁLTATÓ a személyes átvétellel megrendelt termékeket a megrendeléstől számított 14 napig tartja fenn, tovább a kért terméket nem tárolja. Kivételt képez ez alól az egyedi megállapodás szerinti átvételi idő egyeztetése a MEGRENDELŐ és SZOLGÁLTATÓ között.

SZOLGÁLTATÓ a megrendelt de 14 napon belül át nem vett termékre vonatkozó megrendeléseket egyéb megállapodás hiányában a megrendelő értesítése nélkül törli.

 

6. Elállási jog

6.1. Elállási jog gyakorlásának menete

 

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).

A terméknél, vagy több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknél, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizenöt (15) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül jogosult elállni.

Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles írásban eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a SZOLGÁLTATÓ részére. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a SZOLGÁLTATÓ részére.

 

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

SZOLGÁLTATÓ e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 15 naptári napon belül (akár a 15. naptári napon) elküldi a SZOLGÁLTATÓnak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a SZOLGÁLTATÓ a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a SZOLGÁLTATÓ 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 15 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 15 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék a SZOLGÁLTATÓ címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A SZOLGÁLTATÓnak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a SZOLGÁLTATÓ visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a SZOLGÁLTATÓ által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A SZOLGÁLTATÓ jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket. A termék visszaérkezéskor a csomag felbontásáról SZOLGÁLTATÓ videofelvételt, illetve fotót készít, mely esetleges sérülés vagy használat szempontjából a későbbi vitás esetekben bizonyító erejű.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a SZOLGÁLTATÓ, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítés során SZOLGÁLTATÓ a banki utalást részesíti előnyben, amennyiben fogyasztó ehhez hozzájárul.

A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be, illetve a termék vagy a termék csomagolása olyan módon sérült, vagy lett hiányos ( csomagoló egységek, részegységek hiánya, garancia jegy, használati utasítás, egyéb tartozékok hiánya vagy sérülése ) a MEGRENDELŐnek felróható okból, hogy a termék értékesítése mint új termék már nem lehetséges érték csökkenés nélkül.

Ha a terméket már használatba vette, az elállási jogát már nem gyakorolhatja. Az elállási jog nem a termék 14 napos ingyenes használatát biztosítja Önnek, hanem a termék szemrevételezésének jogát, ugyanúgy, mint ha azt az üzletben való vásárlásnál tenné meg. Üzletben valós vásárlásnál nem élhet a vásárlás utáni feltétel nélküli elállás jogával, ennek elbírálása a forgalmazó (eladó) hatáskörében kerül eldöntésre.

elállási jog gyakorlásának állásfoglalása

Az esetleges értékcsökkenést vagy a hiányzó alkatrészek, bizonylatok pótlásának díját SZOLGÁLTATÓ levonja a Fogyasztónak küldendő visszatérítésből, azaz Fogyasztóra terheli. Ez az összeg a SZOLGÁLTATÓ által kinyomtatott garancia jegy esetén 500 Ft bruttó/db, a nem a SZOLGÁLTATÓ által kinyomtatott, gyári, vagy importőri garancia jegy pótlása esetén 3500 Ft/db, használati utasítás, csomagolás vagy tartozékok hiánya esetén mindenkor a pótlás beszerzésének igazolt költsége, esetleges javítás, tisztítás esetén az illetékes márkaszerviz által kiállított számlával igazolt költség. Mindezek mellett SZOLGÁLTATÓ méltányosságra törekszik ilyen esetekben is, de ez mindenkor SZOLGÁLTATÓ egyedi elbírálása szerint történik.

6.2. A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog

  • Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a SZOLGÁLTATÓ a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.
  • Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac SZOLGÁLTATÓ által nem befolyásolható, a 15 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ.
  • Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított a SZOLGÁLTATÓ elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a MEGRENDELŐ személyére szabtak, vagy méretre készített, illetve méretre konfekcionált termékeknél.
  • Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében.
  • Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi, munkavédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
  • Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.
  • Olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a SZOLGÁLTATÓ által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor.
  • Olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a SZOLGÁLTATÓ a Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a MEGRENDELŐt sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából.
  • Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Fogyasztó a csomagolást felbontotta.
  • Hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével.
  • Nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében.
  • Lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki.
  • A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a SZOLGÁLTATÓ a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.
 

 

7. Szavatosság

7.1. Kellékszavatosság

 

A MEGRENDELŐ a SZOLGÁLTATÓ hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő MEGRENDELŐ az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a MEGRENDELŐ érvényesíteni már nem tudja.

Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a MEGRENDELŐ az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

A MEGRENDELŐ – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a MEGRENDELŐ nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a MEGRENDELŐ is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a MEGRENDELŐ egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban MEGRENDELŐ viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A MEGRENDELŐ köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni.

A MEGRENDELŐ közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A SZOLGÁLTATÓ csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a MEGRENDELŐ részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a SZOLGÁLTATÓ nem köteles a MEGRENDELŐ kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a MEGRENDELŐnek kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

7.2. Termékszavatosság

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a MEGRENDELŐ – választása szerint – az 7.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a MEGRENDELŐ kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

Termékszavatossági igényét a MEGRENDELŐ a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A MEGRENDELŐ a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a MEGRENDELŐnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a MEGRENDELŐ a gyártóval szemben érvényesítheti.

7.3. Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a SZOLGÁLTATÓ vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja. Egyes termékeknél SZOLGÁLTATÓ kikötheti a nem a SZOLGÁLTATÓ által kijelölt szakember által történő szakszerű üzembe helyezés kötelezettségét és annak igazolását is.

A SZOLGÁLTATÓ jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt a MEGRENDELŐ kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a MEGRENDELŐ a jótállásból fakadó jogok az 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

7.4. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

A szavatossági igényeit a MEGRENDELŐ az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

Cégnév

MEDFOUR Kft.

Cím

9300 Csorna, Thököly út 40.

E-mail

info@medfour.hu

Levelezés

9301 Csorna, Pf.53

Központi telefonszám

06.96.593.345

Központi Fax

06.96.593.346

 

A hibás, vagy hibásnak vélt terméket ugyanerre a címre kérjük eljuttatni, személyesen, vagy bármely csomagküldő vállalkozás segítségével.

Személyes átvételnél a helyszínen hibabejelentő lapot állítunk ki, csomagküldő szolgáltatás igénybe vétele esetén, kérjük a termékhez mellékelje a hibajelenség, a hiba pontos leírását. Ekkor az átvételt a csomagküldő vállalkozás szállítólevele igazolja.

Minden csomag bontásról videofelvételt, illetve fotót készítünk.

A garanciális hiba elbírálásának határideje 15 nap, de minden esetben igyekszünk azt a legrövidebb időn belül visszaigazolni.

A jótállási és/vagy garanciális igény bejelentéséhez a garancia levél és/vagy a vásárlási számla másolata szükséges, de minden esetben kétséget kizáróan bizonyítani kell a vásárlás pontos dátumát, és a terméknek pontosan beazonosíthatónak kell lennie.

Amennyiben a terméken szerepel gyártási szám, akkor a garancia levélnek minden esetben rendelkezésre kell állnia, mert a számla nem minden esetben tartalmazza a termék megnevezése és ára mellett, annak egyedi azonosítóját.

7.5. Garanciális vagy jótállási igény elutasítása

Minden jótállási és/vagy garanciális bejelentést megvizsgálunk. Amennyiben a vásárló igénye nem megalapozott, az elutasításra kerül, ekkor a bevizsgálásért díjat számolunk fel, mely 2000 Ft+ áfa azaz 2540 Ft összeg, melyet a visszaszolgáltatott gép, berendezés átadásakor az ügyfélnek "garanciális igény elbírálása" címen kiszámlázunk. 

Amennyiben a garanciális igény igazolást nyer, azaz az egyes esetekben magunk, illetve a hivatott szakszerviz jogosnak találja azt, semmilyen bevizsgálási vagy egyéb költség a vásárlót nem terhelheti.
Az elutasító határozat ellen vásárló, MEGRENDELŐ jogorvoslati lehetőséggel élhet az alábbi fórumokon:

- fogyasztó védelem
- független szakértői vizsgálat
- bíróság előtt támadhatja meg a határozatot

 

8. Jogérvényesítési lehetőségek

8.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A MEGRENDELŐ a termékkel vagy a SZOLGÁLTATÓ tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

 

Cégnév

MEDFOUR Kft.

Cím

9300 Csorna, Thököly út 40.

E-mail

info@medfour.hu

Levelezés

9301 Csorna, Pf.53

Központi telefonszám

06.96.593.345

Központi Fax

06.96.593.346

 

A SZOLGÁLTATÓ a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a MEGRENDELŐ a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a SZOLGÁLTATÓ a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel.

A SZOLGÁLTATÓ a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén köteles helyben a MEGRENDELŐnak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

A SZOLGÁLTATÓ a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a MEGRENDELŐnak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a SZOLGÁLTATÓ az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a SZOLGÁLTATÓ egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

A SZOLGÁLTATÓ a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén a SZOLGÁLTATÓ az elutasítás indokáról tájékoztatja a MEGRENDELŐt.

 

8.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a SZOLGÁLTATÓ és a MEGRENDELŐ között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a SZOLGÁLTATÓval történő tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a MEGRENDELŐ számára:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál.

Tájékoztatjuk Önt, hogy a 378/2016. (XII. 2.) Kormányrendelet értelmében a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2016. december 31. napjával jogutódlással megszűnt.

Az NFH általános jogutódja a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, valamint a másodfokú ügyekben országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz kerülnek a stratégiai feladatok, például az ellenőrzések szakmai felügyelete, illetve a tárca felügyeli a két fogyasztóvédelmi laboratóriumot, továbbá a magyarországi Európai Fogyasztói Központot.

Ezzel egyidejűleg 197 járásban jelenik meg fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatkör, így tehát a fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/

  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése),
  • Bírósági eljárás kezdeményezése, ahol SZOLGÁLTATÓ kiköti a Győri Bíróság, mint területileg illetékes Bíróság joghatóságát.
  • Online vitarendezési platform. Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben. Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét. A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet. Az online vitarendezési platform itt érhető el:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

 

9. Egyéb közlemények, tájékoztatások

9.1. ÁSZF, árak módosítása

A SZOLGÁLTATÓ jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes. SZOLGÁLTATÓ fenntartja a jogot a termékek és egyéb (akár kapcsolt) szolgáltatások árának előzetes egyeztetés vagy közzététel nélküli nem visszamenőleges megváltoztatására. Fő oldalunk a www.legbolt.hu. Az itt közölt árak mindenkori érvényességét fenntartjuk.

9.2. Technikai korlátok

A honlapon történő vásárlás feltételezi a MEGRENDELŐ részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A SZOLGÁLTATÓt nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

9.3. Adatvédelmi szabályzat

A SZOLGÁLTATÓ adatvédelmi szabályzata az ÁSZF 11. pontjában érhető el.

9.4. Tévedés és elírás joga

SZOLGÁLTATÓ a tévedés és elírás jogát fenntartja. Ha valamely termék irreálisan alacsony vagy magas áron kerül meghirdetésre és a szándékosság nem bizonyítható SZOLGÁLTATÓ terhére, akkor SZOLGÁLTATÓ nem köteles azt a meghirdetett áron Fogyasztónak átadni.

 

10. Nyilatkozatok

Vállalkozásunk a MedFour Kft. senkivel nem áll sem pro sem kontra peres eljárásban.

A MedFour Kft-nek nincs lejárt köztartozása, nem áll felszámolási vagy végrehajtási eljárás alatt.

Ellenőrzés: http://www.feketelista.hu/

Megalakulás éve 1997.

Minden, a honlapon, webshopon, nyomtatott, vagy írott formában megjelenő képi és szöveges tartalom a MedFour Kft. tulajdonát képezi, azoknak egészben vagy részben történő másolása, felhasználása, terjesztése a MedFour Kft. előzetes írásos hozzájárulása nélkül tilos. Minden ilyen eset feljelentést és kártérítési eljárást von maga után. 

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2017.09.01

 

11. Adatvédelem

A MedFour Kft, mint a Légbolt.hu internetes áruház üzemeltetője kijelenti, hogy a szolgáltatásán keresztül megszerzett adatokat mindenkor a hatályos jogszabályoknak megfelelően kezeli, különös tekintettel a személyes adatok védelméről és közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992 év LXIII rendelkezéseire. A megszerzett adatok kezelését kizárólag a MedFour Kft. végzi, azokat saját számítógépén, illetve az internetes kereskedés hátterét biztosító Shoprenter.hu szerverén tárolja. MedFour Kft. kijelenti, hogy a megszerzett adatokat harmadik személynek csak oly formában ad át (felhasználási szokások vizsgálata, internetes vásárlási felmérések), hogy azokat minden személyes adattól megfosztva, az adatok a MEGRENDELŐkre semmilyen módon nem vezethetők vissza. MedFour Kft. kijelenti továbbá, hogy a MEGRENDELŐk azonosítására szolgáló személyes adatokat csak abban az esetben oszt meg harmadik féllel, ha ezen adatok feltétlenül szükségesek a szolgáltatásának elvégzéséhez, különösen a megbízott kiszállító cég által nyújtott kapcsolt szolgáltatás elvégzéséhez, illetve olyan esetben amikor hatósági felszólításra kell az adatokat átadnia nyomozó vagy végrehajtó hatóság részére. Amennyiben a megkereső hatóság felszólítja a MedFour Kft-t a személyes adatok átadására, azt MedFour Kft-nek nem áll jogában azt megtagadni, ha az adatok kiadásának minden feltétele egyébként törvényileg fenn áll.

Minden más esetben a MedFour Kft. minden tudomására jutott személyes vagy üzleti adatot megőriz és harmadik félnek nem továbbít. MedFour Kft. a személyes és/vagy céges adatokat a nyilvántartásából (webáruház, levelező lista) bármikor törli a tulajdonos kifejezett és írásos kérésére.

Vásárló az adatkezelés időtartamán belül tájékoztatást kérhet az Adatkezelőtől a személyes adatai kezeléséről. Az Adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 25 napon belül írásban, közérthető formában tájékoztatja vásárlót a kezelt adatokról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá – amennyiben az adatok továbbítására is sor került – arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adatokat

 

Keresés